MNB Ügyfél-tájékoztató Pont

Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Ügyfél-tájékoztató Pont létrehozása az Észak-Alföldi Régióban

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) Igazgatóságának döntése nyomán 17 civil szervezet nyert el támogatást a jegybank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Civil Programja keretében 2014. november 4.-én meghirdetett, „Az Elszámolási Törvénnyel kapcsolatos széleskörű fogyasztói tájékoztatást elősegítő pénzügyi fogyasztóvédelmi program” elnevezésű pályázatán. Az MNB a pályázatra meghirdetett teljes 80 millió forintnyi összeget megítélte a nyertes nonprofit szervezeteknek, melyből a MERKATING Innovációs és Tanácsadó Közhasznú Nonprofit Kft. ( röviden Merkating Nonprofit Kft., 5000 Szolnok Tiszaligeti sétány 14. ) 6.500.000 Ft-ot nyert el.

A nyertes projekt révén az elszámolási törvényről a fogyasztóknak személyes információkat adó és segítséget nyújtó Ügyfél-tájékoztató Pont jött létre Szolnokon a Baross Út 56. szám alatt a Kft. telephelyén. Az Ügyfél-tájékoztató Pont 2015. március 1. és december 31. között fogadja az ügyfeleket hétköznap 9 és 17 óra között. Bővebb felvilágosítás, 06-56/ 513-000- as telefonszámon, illetve a fogyasztovedelem.merkating@gmail.com e-mail címen kérhető.

A projekt címe:
Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Ügyfél-tájékoztató Pont létrehozása az Észak-Alföldi Régióban

A projekt várható hatásáról röviden:

  • Nő a lakosság pénzügyi fogyasztóvédelmi tudatossága.
  • A lakosság tájékoztatása az elszámolási törvénnyel kapcsolatban.
  • A fogyasztók egyedi kérdéseinek kezelése, szaktanácsadás részükre.
  • Pénzügyi fogyasztóvédelmi panaszok továbbítása az illetékes hatóságoknak.
  • A Szolnokon és vonzáskörzetében élő lakosok helyben kérhetnek tanácsot a pénzügyi fogyasztóvédelemmel kapcsoltban.

A projekt megvalósításában szakmai partner:

CONTACT Mentálhigiénés és Konzultációs Szolgálat

Kapcsolódó dokumentumok: