Pénzkérdés: hogyan védekezzünk az internetes csalások ellen?

Szinte iparág épül a bankszámlás csalásokra, a karácsony pedig a bűnözők számára is “ünnep”. Dina és Léna azért fordultak a Pénzkérdés szakértőihez, mert tavaly már ők is bedőltek egy ilyen csalónak, és szerették volna tudni, hogyan kerüljék el a hasonló Tovább Pénzkérdés: hogyan védekezzünk az internetes csalások ellen?

Folyamatos a személyes ügyintézés az MNB Ügyfélszolgálaton, a PBT-nél és a PNTI-knél – 2024.01. hó

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy folyamatos a személyes ügyintézés az MNB ügyfélszolgálatán, a Pénzügyi Békéltető Testületnél és a Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózatnál. Az Ügyfélszolgálat munkatársai a nyitvatartási időben várják személyes ügyintézésre az ügyfeleket, valamint a Békéltető Testületnél folyamatos a személyes meghallgatás. Tovább Folyamatos a személyes ügyintézés az MNB Ügyfélszolgálaton, a PBT-nél és a PNTI-knél – 2024.01. hó

Tavasszal érkezik a fizetési kérelem, ősszel a QR kódos fizetés

Budapest, 2023. december 21 – A három éve hibamentesen és biztonságosan működő Azonnali Fizetési Rendszer új szolgáltatásainak bevezetésére új határidőt adott a Magyar Nemzeti Bank. A fejlesztések ütemezett bevezetése lehetőséget teremt a pénzforgalmi szolgáltatók számára, hogy a lehető legbiztonságosabban implementálják Tovább Tavasszal érkezik a fizetési kérelem, ősszel a QR kódos fizetés

Alacsonyabb önerőelvárással támogatja az MNB a fiatal elsőlakás-vásárlók lakáshitel-felvételi lehetőségeit

Budapest, 2023. december 18. – Az elmúlt évek dinamikus lakásár-emelkedése nyomán a lakáshitel-felvételhez minimálisan szükséges önerő is gyors emelkedést mutatott. Emiatt a tipikusan kevés megtakarítással bíró, fiatal elsőlakás-vásárló ügyfelek lakhatási lehetőségeit túlzott mértékben korlátozhatják a jelenlegi szabályok. Ezen ügyfelek potenciálisan Tovább Alacsonyabb önerőelvárással támogatja az MNB a fiatal elsőlakás-vásárlók lakáshitel-felvételi lehetőségeit