Akció nélkül szinte nincs vásárlás sem: a magyar vásárlók 57%-át a kedvezmények csábítják

A magyar vásárlók többsége akkor költ a legszívesebben, ha akciót lát, és ezt nem is titkolják. Az Árukereső.hu felmérése szerint az árengedmények továbbra is messze a legerősebb vásárlási motivációt jelentik, miközben az érzelmi impulzusok és a közösségi média hirdetései jóval Tovább Akció nélkül szinte nincs vásárlás sem: a magyar vásárlók 57%-át a kedvezmények csábítják

Óriási a különbség a generációk gondolkodása között: ki mikor kezd félretenni a nyugdíjas évekre?

Nem könnyű eldönteni, mire érdemes először spórolni – a rövid távú célokra, vagy hosszabb távra, például a nyugdíjra – többek közt ez derült ki, amikor arról kérdeztük a különböző korosztályok tagjait, hogyan készülnek, egyáltalán készülnek-e a nyugdíjas évekre. Magyarországon 2010 Tovább Óriási a különbség a generációk gondolkodása között: ki mikor kezd félretenni a nyugdíjas évekre?

Megugrott az ATM-ek száma, nagy erőkkel telepítik az új készülékeket a bankok

Közel háromszázötvennel, jóval 5 300 fölé nőtt egyetlen év alatt a Magyarországon üzemelő bankjegykiadó automaták (ATM-ek) száma, miután a bankokat több jogszabály is a hálózatuk bővítésére kötelezi. A kormányzati terv nyomán – amely szerint minden hazai településen működnie kell legalább Tovább Megugrott az ATM-ek száma, nagy erőkkel telepítik az új készülékeket a bankok